Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Hittem | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Lembryk adresKraśnik zarejestrowany09.05.2007 @17:07:59 ostatnio na stronie20.09.2015 @09:28:08

Arcus nimium tensus rumpitur.

..nienawiść to ciężar. Życie jest zbyt krótkie, by złościć się cały czas...



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1609836
digarty227 komentarze2356 posty na forum11

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pypek    08.07.2009 @16:51:03
ona mało ważna jest
_______
Dostaniesz w PYSK jak klikniesz. http://pypek.digart.pl/
~Kioday    08.07.2009 @14:23:45
hehe dzięki za ocenkę
~cysiu    07.07.2009 @16:21:02
dziekuje bardzo!
_______
Nauczyłem w życiu się
paru rzeczy, wszystkich źle.
~shermanphoto    07.07.2009 @09:20:10
hehe.owszem owszem
_______



Nie dziękuj tylko oceń
'007    06.07.2009 @09:25:20
photomatix i zabawa balansem
~mHelentoary    05.07.2009 @10:51:09
dzięki
_______
~coquina    26.06.2009 @18:59:27
jak już wcześniej wspomniałam nie obchodzi mnie Twoje zdanie, a boli mnie jedynie Twój brak gustu
_______
~coquina    26.06.2009 @18:54:07
tzn. niby jak? miałam wejść do środka? przedstawiłam go w SWÓJ sposób i mało mnie obchodzi Twoja zacna opinia
_______
~gacek21    25.06.2009 @16:56:33
no to sie ciesz bo nie kazdy to potrafi ;p
_______
oceniaj wedlug: http://www.ocena.digart.prv.pl
~angelshrew    25.06.2009 @13:03:20
Dzięki Łukasz
~pannaAndrea    23.06.2009 @17:59:11
ej no serio
_______
żądna Twojej opinii? ;D 'The more that you slap me, the more that it turns me on.'
~pannaAndrea    22.06.2009 @18:20:00
zrobię sobie taki "I love Hittem's photos" :D
_______
żądna Twojej opinii? ;D 'The more that you slap me, the more that it turns me on.'
~pannaAndrea    21.06.2009 @19:56:51
heh :D
_______
żądna Twojej opinii? ;D 'The more that you slap me, the more that it turns me on.'
~pannaAndrea    21.06.2009 @19:46:19
inny niż kiedy? :p
_______
żądna Twojej opinii? ;D 'The more that you slap me, the more that it turns me on.'
~Xavierro    21.06.2009 @13:32:34
Dzięx za komentarz i pozdrawiam .
!AleksanderBochenek    21.06.2009 @12:38:37
Skomentowałeś moje zdjęcie: http://www.digart.pl/praca/202049.html - ale nie zaskoczyłem o co chodzi Ci z tym xd...
!AleksanderBochenek    21.06.2009 @11:41:39
Opłacalne jeśli masz na tyle cierpliwości aby tam umieścić kilkaset fotek. Nie dopowiedziałeś mi na pytanie co to xd?
!AleksanderBochenek    20.06.2009 @22:30:20
Co to xd?
~kakao94    20.06.2009 @20:01:12
jest, i nie jest. Wszystko juz obcykane po pare tysięcy razy......
_______
You're looking my way, you're looking good
Needs no explaining, it's understood
Electric shivers, across my skin
It's like a fever, and you're my only medicine

--------------

nie dziękuj. oceń.
~deggial    14.06.2009 @22:05:40
dziekuje i pozdrawiam.
~GolaGJ    13.06.2009 @13:35:00
Dzięki
~Nenyaa    07.06.2009 @20:30:00
dzięki za ocenę
~marzar    07.06.2009 @17:00:56
zdecydowanie tak
~jdak    14.05.2009 @00:17:59
dzięki
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt